Ова стара пожутела фотографија из 1928. која приказује пад авиона Бреге 19 на једну кућу у Шапцу, била је повод да деценијама трагам за подацима о Шапчанима који су били ваздухопловци. Било ми је то успутно истраживање , временом сам прикупио шест снимака тог догађаја а пре 30 година имао сам и сусрет са старом Шапчанком која ми је дала податке , због чега је тај авион пао.Разлог пада авиона сазнаћете касније,битно је да нико није погинуо. Пролетеле су деценије и стигла је 2012. година којом се обележава 100 година постојања СРПСКОГ РАТНОГ ВАЗДУХОПЛОВСТВА. . За овај велики јубилеј желео сам да дам свој скромни допринос , изложбу о старим шабачким ваздухопловцима.Изложба је одржана у галерији Културног центра Шабац од14-24. септембра и била је део традиционалне манифестације Шабачке чивијаде.Посетиоци изложбе имали су прилику да први пут виде фотографије , документа и личне предмете 13. старих ваздухопловаца из Шапца и ближе околине .

понедељак, 24. септембар 2012.

ДОДИРНИ НЕБО

                                       Посвећено свим херојима плавог српског неба

Нема коментара:

Постави коментар

Пратиоци